torstai 10. syyskuuta 2009

10.9. Room with a view!

Vau mikä näkymä mulla on ikkunasta. Aivan mahtavaa! Olin varannut webistä huoneen Luna Rossa nimisestä hostellista ja kävin siellä kyllä pistämässä nimeni paperiin jne. mutta huoneeni on Hotelli Esterin puolella. Olivat kuulemma antaneet mulle isomman huoneen.

Ei tämä huone nyt niin iso ole, mutta olen ylimmässä kerroksessa. Kipusin pieniä portaita, johon just ja just mahduin rinkkani kanssa. Huone on Firenzen kattojen yllä ja ikkunastani on suora näkymä Duomoon.

Kävin pikaseen hakemassa ruokakaupasta illallista, kun en viitsi lähteä mihinkään ja tässä odottelen kun Prosecconi viilenee. Samalla olen ihaillut auringonlaskun heijastuksia Duomon kupoleihin ja olen ihan fiiliksissä. Kannatti tulla Firenzeen. Pidän kaupungista jo nyt enemmän kuin Venetsiasta.

Ei kommentteja: